MARIANA NASTASE – O poveste cu si despre fashion pe Instagram

6 months ago
474
Manafu scria prin 2019 despre Instagram si posta fotografia de mai jos pe blogul sau. Pe atunci erau in Romania peste 4.000.000 de conturi iar azi eu banuiesc ca cifra se apropie de 5.000.000 chiar daca prinde avant din urma si TikTok. Si ca sa intelegem mai bine aceasta retea social media am ales sa stam de vorba cu un micro-influencer din zona fashion – Mariana Nastase.
cifre publicate pe blogul manafu.ro 2 august 2019

Salut Mariana. Spune cate ceva despre tine, pentru inceput.

Mă numesc Mariana Năstase  sau cum imi spun prietenii Crazy fashion girl . Evident aici intervine o exagerare din partea lor dar încerc să îi înțeleg referitor la stresul pe care îl provoc cu privire la ședintele foto pe care le realizăm împreună. Revenind la subiectul principal, cine ma descopera pe Facebook si Instagram o sa faca cunoștință cu pasiuniile mele despre moda și tot ceea ce ține de Social Media.

Am 22 de ani, iar această pasiune pentru fashion pot spune că am descoperit-o de ani buni, din copilarie. Imi aduc aminte de perioada minunata, cand inca nu eram la scoala si cautam la mama in dressing sa vad ce minuni se ascund pe acolo :). Apoi brusc descopeream cum totul e atât de fascinant dar ceea ce mă bucura era zâmbetul de pe chipul mamei care zicea –Cu siguranță vei profesa în industria de Fashion și se pare că știa ea ce spune 🙂

Cum ai decis sa iti construiesti un brand digital pe Instagram? Cum si cand a inceput totul?

Totul a pornit din Germania, am locuit acolo o perioadă bună și am rămăs super fascinată de creațiile și ambianța pe care acea țara mi le-a oferita. Lucram la o firmă multinationala și îmi plăcea ceea ce făceam, dar simțeam că nu e ceea ce îmi doresc cu adevărat, pana într-o zi în care am observat că se fac casting-uri pentru modele la diferite branduri de fashion.

M-a încantat ideea așa că m-am înscris, iar de acolo viața mea a luat o altă întorsătură, am luat casting-ul și de acolo am început să lucrez cu sufletul pentru că lucram cu pasiune și asta se observa. Așa că am decis ca pasiunea mea să devină o muncă și mi-am creat un Brand Digital pe instagram, fiind o platforma care te ajută să lucrezi în Media si unde pot construi comunitati.

 Care a fost cea mai mare provocare a ta cu privire la aceasta industrie de tip influencer marketing?

Au fost mai multe, dar cea mai greu de explicat este atunci cand toti au impresia ca este ușor sa alegi viata de influencer, sa faci poze și primești produse gratis. De aici au inceput provocarile cu privire la socializarea cu comunitatea mea. E foarte greu sa multumesti pe toata lumea si e greu sa le explici ca ce faci tu inseamna munca, timp alocat, investitii pe care trebuie sa le amortizezi in timp.

Ce branduri din Europa si America iti plac din zona de beauty, lifestyle, fashion si de ce ti-ai dori sa lucrezi cu ele ?

Sincer, eu cred ca in prezent nu mă pot numi ‘’influencer’’ ,dar ca să nu ies din această zonă pot spune mai bine ca sunt ‘’micro-influencer’’ pentru moment. Dar vreau sa cresc frumos, sa cresc organic.  Iar referitor la întrebarea de mai sus, am foarte multe branduri care îmi plac de fashion și lifestyle, branduri care nu lipsesc din dreessing-ul meu ,cum ar fi:  H&M, Newyorker, Bershka, Zara, Takko.

Iar la categoria de Beauty, focusul meu este pe branduri precum: Make-up Revolution, Maybelline, L’oreal, Pupa, Sephora, aici sunt foarte multe produse pe care le foloesc și sunt super încantată de calitatea acestora.

 Cum arata o zi din viata ta?

Mă trezesc la ora 08:00/ 08:30 , depinde de zi împreună cu Sarra, un bichon frise, foarte energică și extrem de afectivă ce îmi oferă doza zilnică de energie:) Îmi beau cafeaua si între timp îi ofer atenția de care are nevoie, îmi pregătesc proiectele și intru la cursurile online . După terminarea cursurilor îmi pregătesc ținutele pentru ziua în care am ședință foto, intru la editat și analizez datele statistice de pe cont, apoi îmi iau o cafea și savurez un serial (depinde de ziua respectivă) . In această perioadă, viața mea și nu cred că doar a mea e mai monotonă pentru că din păcate ne confruntăm cu o situație extrem de dificilă care sper că se va termina odata cu vaccinul.

 Si acum o sa ne jucam un pic. Eu iti las cateva perechi de idei, cuvinte si tu alegi si mi-ar placea sa iti motivezi alegerea.

STORIES sau SELFIE
 
Monet sau Dali
 
Barcelona sau Marakesh
 
Burning Man sau Untold
 
Queen sau UB40

Stories – Pentru că îmi place să îmi țin comunitatea la curent cu activitățiile mele din ziua respectivă;

Monet – Imi plac extrem de mult creațiile lui si culorile pe care le foloseste;

Aș spune Barcelona pentru că îmi doresc de ceva timp să ajung în Spania. Din recenziile pe care le-am tot primit am rămas surprins plăcută și poate reușesc să ajung în concediul următor.

Untold,cu siguranță. Să sperăm că lucrurile vor intra pe făgașul normal și ne vom putea bucura din nou de aceste lucruri.

Aici cred ca aleg UB40 pentru că mama mea e foarte încantată de muzica lor. 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow us

Social Media connect

Creative

Inspiratie
a
autobronzant

Alina Nichiteanu și o poveste estivală cu Ziaja pe val

Alina Nichiteanu are 35 ani si a absolvit Facultatea de Psihologie, iar ulterior si-a dat masterul la ASE – Managementul Serviciilor de Sanatate, in 2011. Lucreaza in industria pharma de mult timp si aici vorbim de zona de medicamente RX-uri...

2
Cosmin Neacsu

Cosmin Neacşu este creatorul lui Little Edu, primul supererou animat din România

3
Andrada Popa

Bucharest Playhouse – Un loc unde se antreneaza actori si se construiesc oameni

4
influencer

Valentina Cristea – despre magia vizuala a poeziei genelor