• Journal
  • Alina Nichiteanu cu si despre povestea din spatele brandului de cosmetice ZIAJA

Alina Nichiteanu cu si despre povestea din spatele brandului de cosmetice ZIAJA

2 months ago
200

Alina Nichiteanu are 35 ani si a absolvit Facultatea de Psihologie, iar ulterior si-a dat masterul la ASE – Managementul Serviciilor de Sanatate, in 2011. Lucreaza in industria pharma de mult timp si aici vorbim de zona de medicamente RX-uri si OTC-uri, dermatocosmetice si cosmetice de 12 ani, in companii ce au avut ca obiect de activitate, comertul, distributia, dar si promovarea produsele aflate in portofoliu.

In acest interval de timp a lucrat pe pozitii precum: Advertising Manager, Medical Event Coordinator – dermato, Business Unit Manager, Brand Manager, iar in prezent lucreaza in compania Face Bucharest Distribution, ce distribuie si promoveaza exclusiv produsele Ziaja.

Alina este pasionata de lectura, pasiune descoperita in adolescenta, odata cu romanul Razboi si Pace al lui LEV TOLSTOI, iubeste plimbarile in natura cu prietenii atunci cand ii mai ramane putin timp liber si este atrasa de psihologie pentru ca este fascinata de studiul comportamentelor oamenilor in diverse situatii. Dar sa descoperim impreuna povestea Ziaja

➡ Salut. Cum a inceput povestea ta la Ziaja?

Povestea mea la Ziaja (Face Bucharest) a inceput odata cu dorinta de schimbare pentru ca, lucram la un proiect pe cardiovascular si mi-am dat seama ca imi doresc altceva. Mi-ar dat seama ca vreau sa dezolt proiecte pe zona de cosmetica, pentru care am o pasiune speciala. Produsele Ziaja au fost exact ce cautam si mi-am data seama ca imi doresc sa fiu o parte din succesul acestora, odata cu dezvoltarea companiei pe piata romaneasca. Ziaja este un brand special, cu un portofoliu de produse ce acopera nevoile intregii familii, indiferent de tipul de ten/piele.

➡ Povesteste putin despre gamele mai exotice din portofoliul vostru care au la baza extracte din fructe si plante din America de Sud si nu numai.

Gama care a inregistrat o crestere uimitoare pe timpul pandemiei a fost gama Cupuacu, care cred ca este si cea mai exotica dintre toate, al carui extract de baza vine din Brazilia. Produsele contin unt de cupuacu, unt de karite, ulei de nuci braziliene, ulei de macadamia. Fiecare utilizare a acestor produse, te trimite cu gandul la Brazilia , o adevarata delectare pentru simturi, se adreseaza persoanelor peste 12 ani, cu o piele normala sau uscata.
In aceeasi categorie a gamelor exotice, intra gama de produse ce au la baza extractul din coaja de portocala, si foarte important, produsele au efect anticelulitic (gelul de dus, lotiunea sau scrubul de corp). Si nu in ultimul rand, gama cu cacao, care este foarte populara printre clientii produselor Ziaja, potrivita ingrijirii zilnice a pielii, dar si parului. Pentru iubitorii aromei de ciocolata, aceasta gama ce lasa pe piele aroma ciocolatei.

Cum arata clientul vostru ideal

Brandul Ziaja a fost de creat in anul 1989 in Polonia de catre o familie de farmacisti Aleksandra si Zenon Ziaja, gandita ca o companie ce acopera nevoile familiei. Asa ca, la intrebarea ta, voi raspunde astfel: produsele Ziaja se adreseaza oricarui client ce isi doreste sa achizioneze produsul potrivit pielii sale, la un raport calitate – pret in favoarea clientului. Avem in portofoliu cum spuneam si mai sus, produse recomande la copii (cateva chiar din prima zi de viata), categorii de crème pe categorii de varsta, femei, barbati, dar si ingrijire ce acopera par, corp, igiena, etc.

Ce surprize pregatiti de sarbatori?

Pentru ca sunt surprize, nu pot da prea multe detalii, pot spune doar ca avem campanii cu produse cadou, organizate pe diverse categorii de produse sau chiar pe intreg portofoliul.

Unde gasesc oamenii produsele voastre?

Cum unde? La Farmacia cu pret mic . Iar de Craciun va asteptam acolo pe site cu cateva surprize si cadouri 🙂

:arrow Un mesaj pentru cititori 🙂

Dragi cititori, urmariti-ne campaniile in Decembrie, pentru o luna cu surprize. Gasiti la rafturile noastre produse pentru dumneavoastra, dar si cadoul potrivit celor dragi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Follow us

Social Media connect

Creative

Inspiratie
g
germania

MARIANA NASTASE – O poveste cu si despre fashion pe Instagram

Manafu scria prin 2019 despre Instagram si posta fotografia de mai jos pe blogul sau. Pe atunci erau in Romania peste 4.000.000 de conturi iar azi eu banuiesc ca cifra se apropie de 5.000.000 chiar daca prinde avant din urma...

2
Alexandrion

Adu magia de sarbatori in casa ta si traieste momente calde cu Alexandrion HOT!

3
cbd

La TIMISOARA avem prima cafenea cu focus pe CBD. Cand si in Bucuresti?

4
aplicatie

Lavinia Iancu și povestea unei aplicații cu aromă de cămine studențești – ReFEEL